Kombinacija elektronskega in tiskanega medija v oglaševanju

Kombinacija elektronskega in tiskanega medija v oglaševanju

Čeprav večina ljudi meni, da se je v današnjem času vse, tudi oglaševanje, preselilo v elektronsko obliko in zavzelo sodobne medije, je sklepanje, da je tisk zastarel, lahko povsem prenagljeno.

Čeprav večina ljudi meni, da se je v današnjem času vse, tudi oglaševanje, preselilo v elektronsko obliko in zavzelo sodobne medije, je sklepanje, da je tisk zastarel, lahko povsem prenagljeno. 

Predvsem zato, ker večina študij kaže, da je zmagovalna kombinacija ravno v preudarni in premišljeni uporabi obeh. Pa poglejmo, katere so prednosti tiskanega in elektronskega medija in kako ju najučinkoviteje združiti. 

Prednosti elektronskega oglaševanja

Elektronski marketing je bistvenega pomena za uspešno poslovanje podjetij danes. 

Lepota spletnega trženja je predvsem v tem, da gre, kamor potrošnik gre. Tiskani mediji so lahko problematični za ljudi, ki so nenehno v gibanju, za razliko od elektronskih medijev. Samo pomislite, koliko različnih elektronskih naprav dnevno uporabljate? Telefon, prenosni računalnik in tablico?

S pomočjo spletnega trženja ste sposobni doseči širše občinstvo in lažje vplivate na specifično bazo potrošnikov. 

Ena od velikih prednosti elektronskega oglaševanja je tudi v tem, da obstajajo različni načini, s katerimi lahko učinkovito merimo rezultate, ki jih ima posamezen oglas oziroma oglaševalska akcija na potrošnike. Tako lahko oglaševalske kampanje lažje načrtujemo.

Spletni marketing je veliko cenejši od tradicionalnih pristopov oglaševanja, zato se veliko podjetij odloči samo za spletno oglaševanje.

Za razliko od tradicionalnih oblik oglaševanja spletni marketing ponuja možnost natančnega in usmerjenega trženja. Veliko lažje izdelamo strategijo in jo spreminjamo kot pri tradicionalnih oblikah. Poleg tega pa imajo sposobnost ciljanja na specifično skupino prebivalstva. 


Prednosti tiskanega oglaševanja

Ena od poglavitnih prednosti oglaševanja v tiskanih medijih je ta, da imajo tiskani oglasi pogosto večji vpliv na bralca oziroma potrošnika. Razlog je preprost! Uporabniki spleta v kratkem času vase vsrkamo veliko informacij in vsebine, zato smo postali že delno imuni na oglase in jih v večini primerov kar spregledamo. Glede na raziskave pa to ne velja za tiskane medije in na primer jumbo plakate, saj so ljudje še vedno pozorni na njih.

Časopisi in revije on ostali tiskani mediji imajo večkrat zveste bralce, ki tiskovine doma hranijo nekaj tednov, nekatere celo nekaj let. Zato imajo oglasi v tiskanih medijih višjo življenjsko dobo.

Nekateri ljudje še vedno menijo, da so tiskovine eno od bolj kredibilnih oblik, zato potrošniki raje zaupajo oglasom, ki jih imajo v tiskani obliki pred seboj, kot tistim, ki jih vidijo na spletu. 


Zmagovalni recept: Kombinacija obeh

Možnosti za oglaševanje je ogromno in vsako podjetje mora najti rešitev, ki deluje zanj. Izbor oglaševalskih tehnik je največkrat odvisen od dejavnosti oziroma izdelka/storitve. 

Nekatera podjetja stavijo samo na digitalni marketing, medtem ko se spet druga kot plot držijo tradicionalnih oblik. Ne eni ne drugi ne izkoriščajo potenciala oglaševanja v celoti. Vsekakor je oglaševanje nenehna bitka, za izstopanje zato je pomembno, da najdemo zmagovalno kombinacijo oziroma pravo razmerje med obema.

Tako podjetja, ki imajo končnega kupca kot tista, ki sodelujejo z drugimi podjetij, lahko veliko pridobijo s kombiniranjem tiskanega in elektronskega oglaševanja. 

Če želimo od obeh pridobiti kar največ, je pomembno, da nista sama sebi namen, ampak se tisk in elektronsko oglaševanje povezujeta in dopolnjujeta.

Nekaj nasvetov, kako učinkovito združiti enega z drugim:

  • Pomembno je, da preden se podate v oglaševalsko kampanjo raziščete trg in izdelate podrobno strategijo. 
  • Ponudite ugodnosti, če potrošniki obiščejo vašo spletno stran: S pomočjo tiskanih oglasov lahko preusmerite pozornost na vašo spletno stran, kjer je oglaševanje izdelka in storitve še bolj razdelano. To preprosto storite tako, da v tiskanem mediju izpostavite, da na spletni strani čaka posebna promocijska koda za popust ali kaj podobnega.
  • Nenehno se trudite, da od ljudi dobite neki odziv, mnenje ali celo kritiko, ki vam bo pomagala, da izboljšate vaše poslovanje. 

Preberite še sorodne vsebine, da spoznate vse prednosti kombinacije klasičnega in digitalnega oglaševanja.

Kam postaviti jumbo plakat
10 razlogov zakaj oglaševati na radiu 
Zakaj uporabljati LinkedIn
Kako poskrbeti za pozitiven ugled blagovne znamke na spletu
Email marketing: Kako doseči višjo stopnjo odprtih elektronskih sporočil?
Štirje razlogi, da se lotite oglaševanja z videom
Podcast – učinkovit in ugoden način, da s svojim podjetjem izstopite iz množice