Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

10 razlogov, zakaj oglaševati na radiu

Radio verjetno ni prvi medij, na katerega pomislite, ko želite izdelati oglaševalsko strategijo za svoje podjetje. Predvsem v teh dneh, ko se večina oglaševanja dogaja preko spleta, se radio zdi zastarela, že pretekla oblika. A temu ni tako, saj je radio lahko pomemben del vaše medijske strategije, če ga znamo pravilno uporabiti. 

Najpomembnejši razlog zakaj je oglaševanje na radiu uspešno je ta, da imajo radijske postaje zveste poslušalce, ki s svojo najljubšo radijsko postajo vzpostavijo posebno, celo čustveno vez. Radio je brezplačen medij, prisoten je povsod in je izjemno fleksibilen. 

Poglejte, 10 razlogov, zakaj bi za oglaševanje izbrati ravno radio:

1. Svoje poslušalce radio doseže na preprost način

2. Prisoten je povsod: Radio je resnično medij, ki ga lahko potrošniki/poslušalci vzamejo s seboj oziroma je prisoten povsod: v avtomobilu, v čakalnicah pri zdravniku v nakupovalnih središčih-radio je POVSOD!

3. Poslušalcem »prodaja« intimnost: Strokovnjaki menijo, da je radio še vedno medij, s katerim lahko oglaševalci vplivajo na emocionalno stran potrošnikov/poslušalcev.

4. Radio spodbuja domišljijo: Radijski oglasi v poslušalcih vzbudijo domišljijo in s pomočjo zvokov slikajo podobe v njihovi zavesti.

5. Medij, ki ni prenasičen z oglasi: Radijske postaje namenijo manj kot petino svojega programa oglasnim sporočilom, kar je veliko manj kot ostali tradicionalni mediji, kot je na primer televizija. 

6. Oglaševanje na radiu je še vedno ugodno: V primerjavi z ostalimi tradicionalnimi mediji je cena oglasov na radiu še vedno nižja. Seveda pa so cene odvisne od radijske postaje in dolžine oglasa.

7. Radio je prilagodljiv medij, ki se hitro odzove na potrebe tako oglaševalcev kot poslušalcev.

8. Radio vpliva na določeno skupino, ki se posledično razvije v potrošnike.

9. Vaš oglas je vedno na »prvi strani«: Ko se vaš oglas predvaja in ga vaše potencialne stranke slišijo, pritegne njihovo pozornost, ob enem pa preko radijskega oglaševanja ne boste nikoli obdani z oglasi vaše konkurence.

10. Radio je aktiven medij v aktivni družbi: Radijski oglasi pritegnejo pozornost, poleg tega pa čustveno vplivajo na bazo poslušalcev, ki so vaše potencialne stranke- to je najboljša izbira za aktivno ustvarjanje povpraševanja za vaše izdelke in storitve na trgu. 

Poleg tega, da lahko z radiem vplivate na specifične skupine v občinstvu. Znano pa je tudi, da je 30 radijskih sekund veliko cenejših kot 30 televizijskih sekund. Predvsem zato, ker je radijske oglase lažje narediti, zanje pa porabimo manj časa. Zato nikar ne spreglejte radia, ko izdelujete oglaševalsko strategijo za svoje podjetje.