Jumbo plakati ali billboardi, kot jim še pogosto pravimo, nas obdajajo na vsakem koraku. Prepričani smo, da ste kakšnega videli tudi danes, morda na poti v službo, ob obisku trgovine, celo na sprehodu s psom. Pomembno prispevajo k nakupnim odločitvam, kljub temu, da jih mnogi ne marajo, ker naj bi kvarili pogled na okolico. A podjetja se jih vztrajno poslužujejo in zagotovo še ni pričakovati, da bodo kaj kmalu "izumrli".
Oglas na jumbo panojih nagovarja predvsem mobilno in delovno aktivno populacijo, ki zaradi svojega delovnega tempa ne uspe spremljati tradicionalnih medijev. Glede na opravljene raziskave v oglaševanju je eden izmed najbolj učinkovitih sistemov oglaševanja. Nagovarja predvsem voznike, kolesarje in pešce.
Strokovnjaki menijo, da jumbo plakati vplivajo na prepoznavnost tako manjših kot večjih podjetij, seveda pa se je takšnega oglaševanja za pravi učinek premišljeno lotiti. Niti dizajn niti lokacija reklamnega oziroma jumbo plakata ne smeta biti naključni. Pomembno je zagotoviti:
Razmišljati je potrebno, kje bo plakat videlo največ ljudi, na drugi strani pa mora plakat priti tudi do izraza. Lokacije postavitve, ki so ob prometno zelo obremenjenih cestah (vpadnice v večja urbana središča in iz njih) omogočajo veliko število ogledov.
Precej učinkovita lokacija je tudi na območjih, kjer velikokrat prihaja do prometnih zastojev. Tako je večja verjetnost, da bodo udeleženci v prometu zaznali vsebino in se jim bo ta vtisnila v spomin.
Dejstvo je, da so reklamni panoji najbolj učinkoviti, ko stojijo v mestu oziroma vpadnicah. Seveda pa je zunanje oglaševanje na panojih res dobro šele, ko je dobra tudi vsebina.
Vsebina na jumbo plakatih mora biti preprosta, a privlačna. Sporočilo mora potrošnik hitro razbrati, saj bo imelo tako najboljši učinek.
Vse več časa preživimo v avtomobilih in kot udeleženci v javnem prometu, zato je oglaševanje preko jumbo plakatov vse bolj učinkovito, saj jim praktično ne moremo pobegniti.
Pri oglaševanju preko jumbo plakatov je meja samo nebo. Na voljo imamo namreč nešteto možnosti, kako plakat oblikovati, kakšen slog uporabiti itd. Tehnologija tiska stalno napreduje, tako da se enostavno zagotovi kakovost za večje ali manjše naklade plakatov, ne glede na zahtevnost motivov, količino materiala, ki je potreben ipd.
Tudi v svetu oglaševanja sledimo sodobnim smernicam. S pomočjo digitalnih jumbo plakatov je tovrstno oglaševanje še močneje in bolj učinkovito.
Ena od prednosti jumbo oglaševanja je tudi ta, da plakati potencialne stranke nagovarjajo cel dan, vse dni v tednu.
Veliko in drzno je vedno najboljše.
1) Ko želite povečati prepoznavnost blagovne znamke, izdelka, storitve.
2) Ko promovirate aktualen dogodek.
Natančnega dosega oziroma učinkovitosti reklamne kampanje ni mogoče izmeriti.
V kolikor se lokacije in sporočila na plakatih ne menjajo redno, plakati stalne mimoidoče ne pritegnejo več.
Cene varirajo predvsem od:
Če želite točno ceno, nas kontaktirajte in povezali vas bomo z ponudniki, ki so cenovno dostopni in imajo vse potrebno znanje, izkušnje, da vam pri pripravi kampanje pomagajo tudi kako drugače.
Med drugim boste morali izbrati dobrega grafičnega oblikovalca, ki jih najdete TUKAJ, poiskati boste morali tudi tiskarja, pri izbiri je posebej pomembno, da ima na voljo velikoformatni tisk. Na portalu Moja dejavnost jih najdete v kategoriji Promocijski in reklamni material.