Dodaj svoje podjetje

Kako poskrbeti za pozitiven ugled blagovne znamke na spletu

Kako poskrbeti za pozitiven ugled blagovne znamke na spletu

Upravljanje blagovne znamke se je s prihodom interneta le še bolj zapletlo, a prav vsako podjetje, veliko ali majhno mora poskrbeti za podobo svoje blagovne znamke, njeno ohranitev in tudi zaščito njenega dobrega imena.

Kar se bo pojavilo na prvih straneh spletnih brskalnikov, bo imelo neposreden vpliv na vaše podjetje, oziroma vaše sposobnosti privabljati poslovne partnerje ter kupce in posledično povečevati prodajo. Pomembno je nenehno graditi na dobrem ugledu, saj ta predstavlja zavarovanje, če se pojavijo slabe kritike na vaš račun. 

Dobre, posebno pa slabe novice se z internetom razširijo v le nekaj sekundah, zato seveda ohranjanje blagovne znamke nikakor ni enostavna naloga, ki pa vam jo lahko malo olajšamo s spodnjimi nasveti. 

1) Trenutna situacija

Niste prepričani kako ste prisotni na spletu? Ne morete izboljšati, česar ne veste, zato se poiščite na brskalniku Google in ocenite stanje. 

Preverite tudi svoja družbena omrežja oziroma zgodovino svojih objav in svojo časovnico očistite tako, da bo profil brez slabe vesti in morebitnih pasti lahko javen in tako dostopen čim bolj širokemu krogu vaših strank.

2) Registrirajte domeno s svojim imenom in optimizirajte svojo spletno stran 

Domena s svojim imenom vam lahko pride še kako prav. Na njej zgradite spletno stran, ki bo obiskovalcem dala vse potrebne informacije o vas. Ne pozabite izpostaviti svojih izkušenj, referenc, morda objav v medijih, nagrad, certifikatov … 

3) Posodabljajte spletno stran

Pripraviti spletno stran in jo ustrezno optimizirati je šele začetek. Še vedno morate dokazati, da so prav vaše vsebine tiste, ki jih bodo stranke našle. Eden od načinov kako to storiti, je redno objavljanje oziroma posodabljanje spletne strani z informacijami, ki so za obiskovalce uporabne in zanimive. Vaš cilj je najti teme, ki bodo vaše občinstvo resnično zanimale, med tem ko bodo dokazovale vašo edinstvenost, kredibilnost in vrednost dobre blagovne znamke.  

4) Nimate spletne strani? Objava na portalu moja-dejavnost.si vam zagotovi najboljše pozicije na spletnih brskalnikih

Tudi če nimate spletne strani, lahko zelo dobro optimizacijo dosežete z ustreznim oglaševanjem na poslovnih portalih, celo prej in ceneje kot na spletni strani. Tu so namreč na voljo strokovnjaki, ki poskrbijo, da ste z izbranimi ključnimi besedami takoj vidni na spletu in da na prvih straneh brskalnikov tudi ostanete! Vse kar morate narediti vi je, da jim zaupate podrobnosti, ki bi jih želeli izpostaviti, ostalo vsebino pa, glede na vaše predloge in želje, nato ažurno posodabljajo. 

Tovrstne storitve so seveda zelo dobrodošle tudi med tistimi, ki spletne strani že imajo, saj z objavo na portalu dosežete tudi tiste, ki ne iščejo neposredno vaše spletne strani. Ker je portal pregledno urejen tako, da lahko stranka hitro najde vaš kontakt, boste z optimiziranim oglasom le povečali promet na svoji spletni strani. 

5) Ustvarite spletno osebnost svoje blagovne znamke na družbenih omrežjih

Aktivnost na spletnih družbenih platformah je pomembna iz dveh razlogov, in sicer s časom se bodo vaši računi oziroma profili pojavili med rezultati iskanja v brskalnikih in drugič, družbena omrežja so zelo učinkovita pri povečanju prometa obiska na vaši spletni strani.

Razmislite, kako vas in blagovno znamko dojemajo vaše stranke in kako se želite predstaviti ter jih v tem duhu nagovarjajte. 

Objavljajte vsebine, ki zaigrajo tudi na čustva in razpoloženje ljudi. Izvirne »#hashtage« ali ključnike skušajte povezati z blagovno znamko in spodbuditi svoje sledilce in stranke, da jih uporabljajo. Pristop upoštevajte pri pripravi lastnih vsebin, kot tudi komuniciranju s strankami. Če vas bodo imeli potrošniki radi zaradi vaših človeških lastnosti, vam bodo tudi morebitno napako hitreje odpustili. 

Pri vsem skupaj je ključno, da ste originalni. Uporabniki namreč dobro razlikujejo med personaliziranimi in generično pripravljenimi vsebinami. Ljudem s pristno komunikacijo dajte razlog, da vam sledijo in zaupajo. 

6) Ocene in mnenja 

Podjetje brez ocen svojih strank je v velikih težavah. Zakaj? Ker ste samo eno slabo oceno stran od na videz slabega ugleda. Več kot polovica potrošnikov ne zaupa več le priporočilom, ki jih dobijo iz kroga svojih poznanstev, pač pa velik pomen pri izbiri pripisujejo tudi spletnim komentarjem in ocenam.

Ogromna konkurenčna prednost je, če imate veliko pozitivnih kritik, ki jih potencialne stranke tudi hitro najdejo. Če nimate spletne strani, pa se oglašujete na poslovnem portalu, poskrbite, da portal zagotavlja možnost ocenjevanja in komentiranja.

Zadovoljne kupce lahko h komentiranju spodbudite preko elektronskih sporočil, v poslovalnici pa lahko na vidno mesto postavite knjigo pohval. 

7) Spremljajte svoj spletni ugled

Pomembno je, da ste na tekočem, kaj ljudje na spletu govorijo o vas. Ključno je, da znate sebi v prid obrniti pozitivne ocene in sprejeti negativne ter nanje ustrezno odgovoriti. 

Kako in kje spremljati vse te informacije? 

Obstaja kar nekaj brezplačnih oziroma ugodnih orodij in aplikacij, ki vam pomagajo hitro in učinkovito reševati vaš spletni ugled. Določite parametre, ki naj jih aplikacija spremlja in vas o tem ažurno obvešča. 

8)  Bodite dosledni

Na žalost se skoraj nihče ne more izogniti tudi napakam, zato je doslednost za ohranjanje dobrega ugleda na spletu ključnega pomena. Najhuje je, da ste tiho, ko pride do napake, ki lahko omadežuje vaš ugled. Ne glede na to, kaj se je zgodilo, najvažneje je, da ostanete aktivni, da ljudem ponudite informacije ter da nadaljujete z objavljanjem vsebin, ki bodo s časom pokopale negativne odzive.

Ohranite trdno spletno prisotnost. Najboljši način je, da s svojo prisotnostjo na spletu nenehno nagovarjate in spodbujate svoje stranke. Ne odzovite se le na pritožbe ali negativne komentarje, ne, ves čas gradite pošten in zdrav odnos s svojimi strankami na način, da z njimi delite najrazličnejše vsebine, odgovarjate ali delite njihove objave in poudarite, da ima vaša blagovna znamka avtentični in dober namen, kateri bo na koncu tudi manjši spodrsljaj odpuščen. 

  • 059/365-660
  • info@mediaorbis.si