Dodaj svoje podjetje

Podcast – učinkovit in ugoden način, da s svojim podjetjem izstopite iz množice

Podcast – učinkovit in ugoden način, da s svojim podjetjem izstopite iz množice

Podcasti niso nekaj novega v svetu trženja in oglaševanja, vendar v zadnjem času doživljajo razcvet, saj so njihov potencial prepoznala najbolj prepoznavna in uspešna podjetja.

Vsako leto prinaša številne novosti na področju oglaševanja, a podcast trenutno ostaja na samem vrhu kot odličen način za privabljanje novih sledilcev oziroma potencialnih strank. To je seveda mogoče le, če je kvalitetno pripravljen in objavljen na platformah, kjer je veliko ljudi. 

Podcasti niso nekaj novega v svetu trženja in oglaševanja, vendar v zadnjem času doživljajo razcvet, saj so njihov potencial prepoznala najbolj prepoznavna in uspešna podjetja (eBay, Netflix ...). Vse večje število podjetij oglaševalska sredstva namenja ustvarjanju podcastov, razlog za to pa je preprost – podcast je poceni in učinkovito marketinško orodje, zanimivo za najrazličnejše ciljne skupine in na najrazličnejših področjih. 

Kaj je podcast?

Podcast je zbirka oziroma serija video in avdio materiala, ki so ga številna podjetja že prepoznala kot učinkovito orodje za trženje. S podcastom potencialnim strankam predstavljajo storitve, izdelke oziroma blagovno znamko. 

Za izdelavo ne potrebujete nobene posebne tehnologije, podcast lahko enostavno posnamete kar s svojim pametnim telefonom. 


Izbira teme oziroma vsebine

Čeprav je koncept ustvarjanja podcastov relativno enostaven, pa v praksi ni lahka naloga, saj morate v nekaj minutah povedati, kar je najbolj pomembno in kar pritegne poslušalce. 

Kot pri vseh ostalih promocijskih aktivnostih, je tudi pred ustvarjanjem podcasta potrebno določiti ciljno publiko in poiskati vsebine, ki jo bo zanimala. V navdih naj vam bodo mnoga uspešna podjetja, ki podcaste uporabljajo na najbolj učinkovite načine. 

Predstavitve izdelka, storitve, blagovne znamke oziroma teme se lahko lotite na zabaven ali pa na bolj posloven način, odvisno od tega kaj predstavljate in koga nagovarjate. Podcast vsebine, ki ne zvenijo kot oglasi, imajo ogromen potencial, saj se poslušalcu vtisnejo v spomin, posledično pa vplivajo na nakupno odločitev, brez negativne izkušnje, ki jo lahko vzbudi nasičenost s klasičnimi oglasi. 

Nato sledi še izbira platforme, kjer ga boste objavili. Pri tem imajo najvidnejšo vlogo socialna omrežja (Youtube, Facebook ...), ki so brezplačna, čeprav je možno tudi podcaste že izpostaviti s pomočjo plačljivih oglasov. 

Zakaj podcast? Ker je učinkovit in cenovno dostopen

Strokovnjaki na področju oglaševanja se strinjajo o glavnih prednostih podcastov, med drugim so to:

  1. Podcast je enostaven za uporabo - za razliko od besedilne vsebine, podcast ne zahteva popolne pozornosti tistega, ki spremlja vsebino, kar pomeni, da je mogoče poslušati vsebino in hkrati opravljati drugo dejavnost. Podcaste lahko poslušate recimo med vožnjo. Tako prejete vsebine ne vzbujajo občutka nasičenosti, sporočilo pa je še vedno učinkovito posredovano in zapomnljivo.

  2. Podcast je cenovno dostopen – Za razliko od oblikovanja celotne marketinške strategije, določanja proračuna ipd., podcast ne potrebuje obsežnih naložb, niti  časa za realizacijo - celoten proces je lahko pripravljen v nekaj urah, saj potrebujete le dobro idejo in mikrofon.

  3. Je način, kako na edinstven način izstopiti iz množice - Ko predstavljate izdelek ali storitev, ki ima na trgu veliko konkurence in številne različice, oziroma je trg z njo že nasičen, je podcast lahko vaša rešilna bilka. Z malo ustvarjalnosti boste učinkovito poudarili svoje podjetje, izdelek in storitev in pridobili nove stranke. 

Izbira kje boste objavili podcast, je odvisna od tega, koliko sledilcev imate na posameznem socialnem omrežju (Facebook, You tube), ali se boste odločili za plačljive oglase, ali imate blog ... 

Možnosti je ogromno, katera je prava, da se boste predstavili v najboljši luči se boste odločili sami, a če iščete kvalitetno platformo za objavljanje podcasta, vam je lahko v veliko pomoč tudi portal Moja dejavnost Poleg opisa vaše dejavnosti lahko dodate avdio ali video vsebino oziroma podcast, ki bo zanesljivo in hitro našel pot do nove ciljne publike.

  • 059/365-660
  • info@mediaorbis.si