Radio lahko postane pomemben del vaše oglaševalske strategije. Preverite, kako!
Star slovenski pregovor pravi, da se na napakah učimo in kot pravijo strokovnjaki na področju podjetniškega svetovanja, se pri ustanavljanju ter začetnem vodenju podjetja pojavijo številne napake.
Čeprav večina ljudi meni, da se je v današnjem času vse, tudi oglaševanje, preselilo v elektronsko obliko in zavzelo sodobne medije, je sklepanje, da je tisk zastarel, lahko povsem prenagljeno.
Oglas na jumbo panojih nagovarja predvsem mobilno in delovno aktivno populacijo, ki zaradi svojega delovnega tempa ne uspe spremljati tradicionalnih medijev. Glede na opravljene raziskave v oglaševanju je eden izmed najbolj učinkovitih sistemov oglaševanja.
Ste vi in vaše podjetje prisotni na socialnih omrežjih? Ne veste, kako bi se potencialnim in obstoječim strankam približali preko teh kanalov? Ne veste, katero omrežje izbrati.
Prav gotovo ste že slišali za Richarda Bransona, britanskega podjetnika in multimilijonarja, ki je ustanovil skupino Virgin Group, danes sestavljeno iz več kot 400 podjetij iz najrazličnejših panog. Skozi leta se ga je oprijel tudi vzdevek »najboljši šef na svetu«.