Če duha božično novoletnih praznikov še niste vključili v promocijo svojega podjetja, storitev in izdelkov, je zdaj zadnji čas za to. Z uspešno praznično kampanjo in vidnostjo na pravih spletnih mestih, povečajte svoj dobiček, izboljšate ugled svoje znamke in jo približate obstoječim ter novim kupcem.
Upravljanje blagovne znamke se je s prihodom interneta le še bolj zapletlo, a prav vsako podjetje, veliko ali majhno mora poskrbeti za podobo svoje blagovne znamke, njeno ohranitev in tudi zaščito njenega dobrega imena.
Zagotovo veste, da se kupci in njihove navade lahko močno razlikujejo. Seveda je pri vsem skupaj pomembno, da svoje kupce in njihove nakupne navade dobro poznate ter da svojo marketinško strategijo prilagodite njim. Koga in kako jih boste nagovorili prepuščamo vam in vašim marketinškim strokovnjakom, mi pa smo pripravili kratek povzetek nekaterih slovenskih in tujih raziskav, ki vam bodo pobližje predstavile njihovo nakupno vedenje na spletu.
Mnenje kupcev nikoli ni bilo nepomembno, a tako pomembno kot je za vaše poslovanje pomembno danes, še ni bilo. Se zavedate moči, ki ga imajo potrošniki in kako lahko pozitivno ali negativno mnenje o vašem poslovanju vpliva na vas? User generated content oziroma vsebine, ustvarjene s strani uporabnikov, so med najmočnejšimi marketinškimi orodji ta hip.
Poleti je po nekaterih storitvah povpraševanje manjše, dejavnosti kot sta recimo turizem in gostinstvo pa vzcvetijo celo brez večjega truda. A ne glede na to s čim se ukvarjate, si vzemite čas za razmislek in odmor od običajnih praks ter s svežimi idejami in novimi pristopi spodbudite svoje zaposlene in svoje stranke, da bodo v vročem poletju več kot uspešno sodelovali. Poletni čas je vaša nova priložnost!
V vseh obdobjih svojega življenja in za vse vloge, ki jih kot posamezniki v življenju prevzemamo, je pomembno zavedanje, da nikoli ne vemo in ne znamo vsega. Zakaj torej v letošnjem maju ne bi izkoristili priložnosti za pridobivanje novih znanj in izkušenj, ki vam lahko pomagajo pri gradnji blagovne znamke, povečanju svojega dobička in približevanju ali celo preseganju poslovnih ciljev. Izkušeni in manj izkušeni, za vsakega se bo našlo nekaj!
Obstajajo preprosti načini, kako privabiti nove stranke in poskrbeti, da boste celo pomlad uspešno poslovali.
Družbena omrežja so nepogrešljiv del našega vsakdana. Številna podjetja so že prepoznala vse njihove prednosti, kot so ugodna promocija in hitra ter preprosta komunikacija. A katero platformo izbrati, da boste tudi vi in vaši izdelki vidni, promocija pa uspešna? Za vas smo pripravili kratke nasvete.
Raziskave so pokazale, da je v zadnjem času postalo vse bolj učinkovito oglaševanje preko elektronske pošte. A pri oblikovanje baze prejemnikov vaših sporočil ni pomembno le kakšno je število kontaktov, temveč je veliko bolj pomembno kakšna je stopnja prejemnikov, ki sporočilo dejansko odprejo.
Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini pa se zatakne pri sami realizaciji in izvedbi.
Govorite prehitro? Se na razgovoru tresete in ste živčni? Svojega sogovornika ne gledate v oči? Je vaš življenjepis poln tipkarskih napak? Precej očitne napake, ki se jih večina ljudi zaveda, a po mnenju strokovnjakov na področju zaposlovanja obstaja tudi veliko bolj skritih napak, ki posameznikom prepričujejo, da bi dobili sanjsko službo.