Ste aktivni na družbenih omrežjih? Kako pogosto objavljate vsebine? Ste najeli strokovnjaka, da vam pomaga pri promociji vašega podjetja na družbenih omrežjih ali za to skrbite sami?
Na račun najrazličnejših posebnih dni v letu lahko enostavno in hitro povečate svoj promet, a z aktivnostmi začnite pravočasno. Preverite, na katere dni se pripravite v februarju!
Podcasti niso nekaj novega v svetu trženja in oglaševanja, vendar v zadnjem času doživljajo razcvet, saj so njihov potencial prepoznala najbolj prepoznavna in uspešna podjetja.
Ker je ustanovitev podjetja postala relativno enostaven in hiter postopek, na trg vsak dan vstopajo novi ponudniki storitev in izdelkov. S tem se seveda povečuje konkurenčnost, izstopiti v poplavi podobnih ponudb, predvsem za mala in srednja podjetja, ki nimajo velikega oglaševalskega proračuna, pa je vse težje.
Trije razlogi, zakaj vpis v poslovni imenik Moja dejavnost ni strošek, pač pa stroškovno in časovno najbolj optimalna naložba!
Še tako dobri, inovativni, kvalitetni in edinstveni izdelki in storitve ne pomenijo nič, če nihče ne ve, da obstajajo. Na sodobnem oglaševalskem trgu velja: Če vas ni na internetu, vas ni!
Uspeh spletnega poslovanja oziroma spletne prisotnosti se največkrat meri v številu obiskov vaših spletnih objav. Če želite ta promet povečati imate na voljo dve osnovni možnosti, to sta oglaševanje s plačilom na klik ali optimizacija spletnih vsebin, ki prinaša dolgoročno vidnost in organski doseg strank.
Mnogi podjetniki mislijo, da je za njihov kupce veliko bolj pomembno ustno priporočilo, kot pa prisotnost na spletu, a to ni res. Potrošniki so se z uporabo interneta povsem spremenili in še tako dobra reklama od ust do ust je vedno pospremljena z dodatnim izobraževanjem o izdelku ali storitvi na spletu. Zato je ključno, da pot od ustnega priporočila do končne odločitve o nakupu prilagodite informiranim kupcem.
Za vas smo pripravili nekaj nasvetov, kako letošnjo pomlad poskrbeti, da bo cvetel tudi vaš posel.
Na začetku poslovanja je glavni cilj podjetja pridobivanje širokega kroga kupcev oziroma strank. To dosežemo s poglobljeno raziskavo trga in premišljenim načrtovanjem, kako nagovoriti kupce in izpolniti njihove potrebe. In čeprav pogosto slišimo, da je vsaka reklama dobra reklama, le malokatera kupcem ostane v spominu kot inovativna in sveža. Da bi dosegli to, ne ponavljajte napak, ki so jih storila že mnoga podjetja.
Tokrat smo za vas pripravili nekaj nasvetov o pripravi slikovnih vsebin za vaše spletno oglaševanje na družbenih omrežjih.
Področje marketinga oziroma oglaševanja se nenehno spreminja in tudi letos ne bo nič drugače. Prihajajo novi trendi, strategije in tehnologije, ki bodo preoblikovale komunikacijo med podjetniki in potrošniki ter spreminjale nakupne navade. Edino kar ostaja isto je, da najpomembnejša ostaja kvalitetna vsebina, ki na račun novosti nikakor ne sme trpeti.