Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

Zakaj je vpis v poslovni imenik Moja Dejavnost dolgoročna naložba

Izdelava in realizacija strategije za oglaševanje na spletu je lahko velik strošek. Vlagati morate v načine, kako ohranjati stranke in načine, s katerimi pridobivate nove. Za to plačujete posamezne strokovnjake ali sami porabljate ogromne količine časa, saj nimate ustreznega znanja. 

Vpis v poslovni imenik Moja Dejavnost ima drugačen cilj. Mi poskrbimo, da nimate stroškov brez rezultatov, pač pa da tudi z majhnim proračunom za oglaševanje dobite dolgoročne koristi. Preverite katere!

1. S pomočjo portala Moja Dejavnost boste dosegli nove ciljne skupine in konstanten obisk stalnih ter potencialnih strank

Pred nakupom več kot polovica potrošnikov odide informacije iskat na splet, namesto v poslovalnico. Zato s kakovostno vsebino, pravilno izbiro ključnih besed, uporabo pravih platform za oglaševanje, postanite vidni za najširši možni krog uporabnikov interneta. 

S pomočjo portala Moja Dejavnost boste zanesljivo dosegli nove ciljne skupine. Naj vas najdejo na prvih straneh spletnih brskalnikov ali neposredno z obiskom spletnega poslovnega imenika. 

Pri nas je vaša vsebina vedno prilagojena za najboljšo uporabniško izkušnjo, tako za uporabnike računalnikov kakor tiste, ki iščejo preko mobilnikov. To pomeni, da ne boste izgubljali prometa, ker dostop ne bi bil mogoč iz različnih naprav. 

2. Vsebine pripravijo strokovnjaki z znanjem in izkušnjami

Že zdaj skrbite za vsa poslovna opravila, vodite finance, iščete dobavitelje ... razmišljanje o boljši prodaji pa prepustite nam. Dobra digitalna strategija trženja je ključnega pomena, zato jo prepustite strokovnjakom z izkušnjami in znanjem. 

Pri pripravi vsebine razmišljamo o potrebah vaših strank in odgovorimo na njihova vprašanja, da izberejo vas in ne vaše konkurence. 

Naj vas stranke prepoznajo zahvaljujoč originalnemu oglasu v spletnem poslovnem imeniku Moja Dejavnost, ki na portalu ostane dokler se vi ne odločite drugače. 

3. Bodite vidni pred konkurenco

Dobre vsebine in dobra optimizacija tudi majhnim podjetjem omogočajo, da so vidna pred konkurenco. V spletnem marketingu namreč prvih pozicij v iskalniku dolgoročno nimajo podjetja z največ denarja, pač pa podjetja, ki razumejo in uporabljajo najbolj učinkovite tehnike. 

Čeprav optimizacija zahteva nekaj potrpljenja, so na koncu rezultati, tako glede obiska novih strank kot povečanja dobička, boljši in ugodnejši od kratkoročnih rešitev, kot je recimo plačevanje za klike. 

Nikar več ne odlašajte in še danes z vpisom v poslovni imenik Moja Dejavnost postanite del naše spletne družine, kjer skrbimo, da ste vidni, kjer so vaše stranke.