V VRTCU ZELENA JAMA, LJUBLJANA že od šolskega leta 2015/2016 izvajamo NTC učenje.
V vrtcu smo program NTC učenje prepoznali kot odlično dopolnilo in bogatenje Kurikula za vrtce, ki ga izvajamo.
Naš cilj je, da spodbujamo razvoj učnih potencialov otrok v predšolskem obdobju in NTC učenje je za doseganje teh ciljev izjemno učinkovit pristop.
NTC je pristop po katerem se izvaja program aktivnosti, namenjen spodbujanju razvoja gibalnih in kognitivnih sposobnosti pri predšolskih in šolskih otrocih.
NTC učenje temelji na raziskavah na področju nevroznanosti in pedagogike. V skladu s temeljno predpostavko metodologije NTC ima gibalni razvoj ključno vlogo pri kognitivnem razvoju otroka. Druga predpostavka programa NTC je, da je za razvoj možganov najpomembnejše obdobje zgodnjega otroštva, zato je izvajanje programa odvisno od razvoja motoričnih sposobnosti in spodbujanja telesne dejavnosti pri predšolskih otrocih.
V predšolskem obdobju se pri otrocih razvijajo pomembni centri v možganih, oblikuje se celotna mreža novih poti, neaktivni nevroni odmrejo in neaktivne poti se izbrišejo. Predšolsko obdobje je torej čas, ko se ukvarjamo z vprašanjem, ali bo otrok dosegel svoje biološke potenciale.
Cilj programa je razviti funkcionalno znanje in ustvarjalnost.
Specifične motorične in miselne igre so oblikovane tako, da smiselno povezujejo otrokove vsakodnevne izkušnje in jih je enostavno vključiti v obstoječe programe vrtcev in šol. Preko iger se odvija prepoznavanje otrokovih posebnosti in spodbujanje le teh.
V sodelovanju s Fakulteto za šport smo leta 2018 potrdili pomen učenja po NTC metodi za razvoj gibalnih sposobnosti otrok v predšolskem obdobju.
NTC učenje oziroma delavnice so dodatna dejavnost, ki se izvaja v Vrtcu Zelena jama, enota Zelena jama, in sicer preko NTC centra, pod vodstvom strokovnih delavk Aleksandre Miklič in Petre Geiger. Udeležijo se jih lahko otroci od 4 do 6 let starosti. Več o projektu NTC učenje najdete na naši spletni strani, NTC delavnice pa so podrobneje opisane tudi na spletni strani NTC centra.