Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

Poletje ni samo čas dopustov, je čas mnogoterih priložnosti za vaš posel

Poleti ne zanemarite pomembnosti spletne prisotnosti, pač pa jo posodobite!

Na podjetja, ki poleti pozabijo na marketing, bodo najverjetneje pozabili tudi potrošniki, ki kljub temu, da morda več časa preživijo na prostem namesto za računalnikom, nenehno brskajo po spletu s pomočjo tablic in telefonov. Zato redno posodabljajte svojo spletno stran, predvsem pa, če še niste, nujno poskrbite za to, da je prilagojena tudi mobilnim napravam. 

Vaša potencialna stranka morda preko pametnega telefona pravkar išče v katero restavracijo zaviti ali kje ugodno kupiti izdelke oziroma storitve, ki jih ponujate, zato je ključno, da jo v teh trenutkih prepričate in nagovorite k nakupu, tudi če ga bo opravila osebno ali preko računalnika kdaj drugič. 

Verjemite, že prvi vtis o spletni strani, bo kupce prepričal, da ste pravi za njih. 

Letos ne čakajte, da bodo gostje ali kupci prišli k vam, pač pa vi stopite med njih

Z relativno majhnim vložkom lahko dosežete velik krog ljudi, če ste ob pravem trenutku na pravem mestu – med njimi! Na mestih, kjer se zbira največ ljudi - in takšnih je poleti tako v mestu kot izven njega kar nekaj -  lahko delite letake s posebnimi akcijskimi ponudbami, ki bodo privabljali v vašo trgovino, lahko pa trgovino oziroma del svoje ponudbe preselite tudi na stojnico. 

Časi, ko sta se na stojnicah prodajala le sadje in zelenjava so mimo. Danes lahko na njih predstavljate praktično vsak izdelek ali storitev. Sodelujete na prireditvah, festivalih, sejmih in podobnih dogodkih, za katere veste, da bodo pritegnili tudi vašo ciljno skupino ter se predstavite, na način, kot se še niste. 

Poletje kliče po sezonski ponudbi in akcijskih cenah

Poletno, sončno in morsko obarvana sezonska ponudba, ki je dosegljiva le krajši čas, bo pritegnila pozornost obstoječih in novih kupcev, ki si želijo videti oziroma poskusiti nekaj novega. Akcije in popusti so tudi odlična priložnost, če se želite znebiti stare zaloge in narediti prostor za novo.

In tudi če vas posel že cveti, je vaša restavracija vedno polna, ste v trgovini prodali že skoraj vse klimatske naprave ali piknik opremo, je vedno prostor za izboljšave. 

Kaj narediti, če ne prodajate sezonskih izdelkov? Ponudite brezplačno svetovanje, organizirajte degustacije novih okusov, ob nakupu razveseljujte z darilci ali ponudite hitro storitev, brez naročanja, recimo striženje ... Privabili boste tudi tiste, ki sploh niso razmišljali, da vas potrebujejo.

Kupci, se bodo pri vas zadržali dlje, če jim bo udobno

Kupci bodo v največji vročini najbolj cenili, če jim boste ponudili prijetno osvežitev. Gostinci imajo seveda pri tem bolj proste roke, a dovolj bo, če boste v svojem poslovnem prostoru imeli prijetno klimo in avtomat za vodo, zaradi katerih se bodo stranke pri vas zadržale dlje, posledično pa bo več verjetnosti tudi, da bodo opravile nakup. 

Pripravite se na preostanek leta

Čeprav lahko resnično skoraj vsak posel med poletjem izboljšate, pa to še ne pomeni, da bo poletje tudi vaša glavna sezona. Če dobro veste, da vaš čas prihaja nekoliko kasneje, poletje izkoristite za razmislek in pripravo strategije, kako doseči poslovne cilje v za vas uspešnejšem preostanku leta. Izvedite ankete med strankami ter analizirajte in organizirajte podatke, ki ste jih zbrali do sedaj, raziskujte potrebe na trgu, razmislite kaj lahko spremenite na bolje, katero ciljno skupino kupcev bi lahko bolje nagovorili in se pravočasno pripravite na nove poslovne priložnosti.

To lahko preprosto v nekaj korakih storite tudi z registracijo na portalu Moja dejavnost, kjer vam bo na pomoč priskočila ekipa strokovnjakov s področja spletnega oglaševanja. Ne zamudite te priložnosti!