Logotip je prva informacija o vašem poslu in pomembno
pripomore k prvemu vtisu pri strankah. Pri ustvarjanju identitete podjetja igra
pomembna vlogo, ta pa je ključna za uspešnost na trgu.
Naloga logotipa je, da je viden, prepoznaven oziroma zapomnljiv.
Lahko je izjemno
močno trženjsko orodje, ki v kombinacijami z drugimi aktivnostmi pomembno
prispeva k boljši končni prodaji.
Da bi to
dosegli, moramo imeti unikaten logotip. Če ni oblikovan premišljeno, če
vključuje preveč informacij ali je preveč podoben nečemu, kar stranke že
poznajo, ne bo želenega učinka.
Logotip ne
sme vključevati preveč informacij. Za predstavitev celotne vizije, načina dela,
izdelkov ali storitev, je prostor drugje.
Dobro oblikovan logotip nagovarja brez razlage. Možno ga je
uporabiti na različnih mestih od spletnih do klasičnih medijev, če imate končni izdelek seveda v ustreznem formatu.
Zato najboljša rešitev nikakor ni nakup
"generiranih" logotipov na spletu. Sliši se odlično, da za nekaj 10 evrov in v le nekaj minutah s spletnega
programa snamete svoj novi logotip, a ta denar raje investirajte drugam.
Dolgoročno ne gre za pravo rešitev, ker:
Izdelava logotipa poteka v več fazah. Ko grafični
oblikovalec prejme naročilo, najprej zbere različne informacije o podjetju, ki
logotip potrebuje. Pri oblikovanju ideje že upošteva tudi morebitne želje
naročnika, če je že povedal svoje preference, recimo glede barve ali napisa.
Nato sledi faza, v kateri podjetje prejme predogled izdelanega
logotipa. Ne gre za končni izdelek, lahko pa to postane, saj se nemalokrat
zgodi, da je že prvi logotip tisti, ki je naročniku tudi najbolj všeč.
Vsekakor pa ima v fazi predogleda naročnik možnost
predlagati ideje, želje, spremembe. Pri tem je pomembno, da vas kot naročnika logotipa ne “premamijo“
aktualni trendi. Ti se zelo hitro spreminjajo, logotip pa podjetje običajno
oblikuje enkrat ali dvakrat v življenju, zato grafični oblikovalec išče rešitve,
ki bodo aktualne dolgo.
Seveda pa
je cilj, da dobite logotip izdelan po vaših željah, zato bo grafični
oblikovalec le te vedno postavil na prvo mesto in vam omogočil dovolj
popravkov, da boste na koncu VI popolnoma zadovoljni.
Ko dizajn logotipa potrdite, ga pripravimo v vektorski obliki, da ga boste brez težav uporabljali kjerkoli in v kakršnikoli velikosti. S tem je izdelava logotipa zaključena.
Cena izdelave logotipov se razlikuje od ponudnika do ponudnika. Obstajajo celo brezplačna orodja, v katerih si logotip izdelate sami, lahko za za nekaj 10 evrov prenesete s spletnih programov, sicer pa se cene izdelave logotipov za podjetja gibljejo med nekaj 100 do 1000 evrov.
Najugodnejše rešitve so velikokrat dražje kot mislite. Na spletu "generirani" in za najnižje cene kupljeni logotipi niso prilagojeni za
različne namene uporabe. Tej težavi se raje izognite takoj in se odločite za
profesionalno izdelavo logotipa, ki jo opravi grafični oblikovalec. Temu lahko
zaupate vse svoje želje, zamisli, pomisleke in znal jih bo vključiti v končni
dizajn logotipa, ki bo edinstven.