Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

Letošnjo pomlad poskrbite, da boste vidni pred vašo konkurenco!

Objavljeno: 11.04.2023

Velika noč številnim podjetjem prinaša dodaten dobiček, a poslovanje se lahko med prazniki tudi upočasni. Zakaj bi letos na svoj račun prišli le prodajalci čokoladnih zajčkov? Prav vsako podjetje lahko praznik obrne sebi v prid, ne glede na dejavnost, ki jo opravlja. Obstajajo preprosti načini, kako privabiti nove stranke in poskrbeti, da boste celo pomlad uspešno poslovali.

Za veliko noč privabite stranke in povečajte svoj dobiček!

Če imate spletno stran ali trgovino,  gostinski lokal ali turistično ponudbo, poskrbite za vizualno velikonočno oziroma pomladno tematsko ureditev. Dajte jim vedeti, da se Velike noči in prostih dni veselite prav toliko kot oni, drobne malenkosti so namreč tiste, ki na koncu stranke prepričajo, da se odločijo za vas in ne vašo konkurenco.

Kot za božič si lahko tudi spomladi privoščite posebno pozornost nameniti dodatni, časovni omejeni ponudbi, ki bo vzpodbudila vaše kupce, da se odločijo hitreje. Le nekaj izdelkov v akcijski ponudbi, bo kupce vzpodbudilo k ogledu vaše ostale ponudbe in povečalo možnost, da bodo kupili tudi izdelke ali naročili storitve iz redne ponudbe.

Letošnjo pomlad poskrbite, da boste vidni pred vašo konkurenco!

Nikakor ne pozabite, da se ljudje veselijo podaljšanega vikenda in dela prostega ponedeljka za Veliko noč. Lotili se bodo različnih opravil, s katerimi odlašajo, ali pa bodo iskali aktivnosti, med katerimi bi lahko prosti čas preživeli kvalitetno. Morda potrebujejo tudi vašo pomoč, zato poskrbite, da vas bodo našli, ko vas potrebujejo. 

V času internetne dobe, ko je uporaba spletnih brskalnikov na voljo prav vsem, je najpomembneje, da ste vidni na spletu. Noben izdelek ali storitev se ne prodaja sam, ne glede na kvaliteto, ki jo zagotavljate, morate poskrbeti, da vas bodo opazili vsi. 

Za Veliko noč privabite nove stranke!

Za najboljši doseg velikega števila ljudi in potencialnih strank, se registrirajte v imeniku Moja dejavnost

Da bi vas našle tudi stranke, ki spleta ne uporabljajo, pa se odločite še za registracijo v imeniku Moja dejavnost. Prednost imenika, v fizični ali spletni obliki,  je enostavno iskanje dejavnosti, ki so razporejene po kategorijah. 

Uporabniki portala Moja dejavnost lahko na enem mestu najdejo vse dejavnosti, ki jih potrebujejo, objava v imeniku pa podjetjem prinaša še večje število strank in tako ponudnikom storitev kot strankam omogoča uspešnejše sodelovanje. 

Za večje poslovne uspehe, ki si jih zaslužite, so ključen doprinos pametne oblike oglaševanja, preko katerih vas stranke najdejo, s katerimi povečate obisk spletnih strani in gradite dolgoročno ter uspešno blagovno znamko.