Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

Za praznike prilagodite spletni marketing in privabite še več strank!

Objavljeno: 11.04.2023

 Za vas smo pripravili nekaj nasvetov, kako v prazničnem času poskrbeti, da se stranke odločijo za vas.

1. Bodite prisotni, kjer so prisotne vaše stranke - na spletu!

Če nimate spletne strani ali želite povečati obisk na njej, svoje podjetje izpostavite še z registracijo na poslovnem portalu Moja dejavnost. Za vas po vaših željah pripravimo opis vaše dejavnosti, izpostavimo vaše prednosti in uredimo kontaktne podatke ter delovni čas. Objave na spletnih mestih z veliko obiskanostjo so učinkovite za nagovarjanje novih kupcev ne samo za praznike, pač pa vse leto. 

2. Tematsko posodobite svoje spletne platforme

Prazniki so odlična priložnost, da popestrite videz spletnih platform in jih praznično obarvate tako vizualno kot vsebinsko. Poskrbite za tematsko naslovno fotografijo na družbenih omrežij, če imate v podjetju grafičnega oblikovalca, mu lahko zaupate tudi oblikovanje prazničnega loga. Praznično obarvajte tudi vsebine vaših e-novic, bloga in objav na družbenih omrežjih. 

3. Praznična akcija!

Kupci z veseljem izkoristijo vsako priložnost za nakupovanje po akcijskih cenah. Še tako majhen prihranek je lahko tisti, ki bo odločal o nakupu. In kdaj bi kupci bolj cenili, da lahko nekaj prihranijo, kot prav ob božično-novoletnih praznikih. 

4. Nagradna igra

Nagradne igre pritegnejo veliko število obstoječih in novih strank, saj ne zahtevajo nujno tudi nakupa. Naj sodelujejo v nagradni igri tako, da delijo vaše vsebine, komentirajo, objavljajo fotografije … Poleg tega, da boste povečali svoj obisk na spletnih platformah, lahko ob sodelovanju omogočite tudi prijavo na e-novice in tako povečate svojo bazo elektronskih kontaktov, ki jih potrebujete za naslednjo praznično marketinško strategijo.

5. E-mail marketing: Pošljite newsletter!

E-mail marketing je zelo donosna hkrati pa ugodna brezplačna marketinška strategija, ki je kot dober podjetnik nikakor ne smete ignorirati. Gre za komuniciranje s strankami preko e-maila. Z enim elektronskim sporočilom lahko dosežete več sto ali celo tisoč strank, kdaj in s katero vsebino jih boste nagovorili pa je popolnoma v vaših rokah.

Newsletter je odličen način, da podprete svojo prisotnost na družbenih omrežjih, povečate obisk na svojem blogu, poleg tega pa lahko preko njega ponudite tudi samo za prejemnike pripravljene promocije in jim daste vedeti da so za vas pomembni ter uspešno prodajte!

Priprava ne zahteva nobenega posebnega znanja, potrebno je upoštevati le nekaj kratkih nasvetov.

Poskrbite za kratko zadevo, ki pritegne. Zadeva oz. subject je tista, zaradi katere se bo naslovnik odločil sporočilo odpreti ali pa ne. Pomembna sta dolžina in vsebina!

Ko naslovnik sporočilo odpre, naj ga pričaka kratka in jasna vsebina. Ponudite informacije, ki pritegnejo in bralca odpeljite do spletne strani oziroma kontakta, kjer izve več.

Prav tako kakor vsebina je pomembna tudi oblika, dodajte barve, slike, a premišljeno in tako, da se najpomembnejša vsebina ne izgubi, pač pa izstopi.

Kdaj boste poslali newsletter je odvisno od vas. Vi poznate svoje stranke najbolje, zato ga pošljite takrat, ko mislite da bodo naslovniki imeli največ časa, da ga tudi odprejo in kliknejo na vaše vsebine. 

6. Vsebine pripravite vnaprej

Večji kot je praznik in dlje kot traja praznično vzdušje, več dela oziroma časa bo potrebno vložiti v promocijo, zato se je lotite premišljeno in uporabljajte orodja, ki vam pri tem pomagajo.

Vnaprej pripravite objave za vaš Facebook ali Twitter profil, novice za spletno stran in vnaprej določite dan in uro objave. Tako boste sprostili vsakdanji delovnik, ki bo med prazniki skoraj zagotovo prenatrpan.

Vnaprej pripravljene objave so prava rešitev tudi za vse, ki boste svoj posel med prazniki postavili na stranski tir, seveda pa smo v takšnih primerih za vas tu tudi mi, da skrbimo, da ste brez truda in izgubljanja časa vidni na spletu. 

7.  Spremljajte uspešnost prazničnega marketinga

Pomembno je, da tekom oziroma po koncu kampanje ugotovite, kako uspešna je bila, kakšna je bila prodaja, koliko ljudi se je udeležilo nagradne igre in podobno. To so ključne informacije, ki vam bodo pomagale pripravite naslednjo praznično promocijo in izboljšati vašo prisotnost na družbenih omrežjih oziroma podobnih platformah.

8. Po praznikih s spletnih platform ne pozabite umakniti prazničnih vsebin, kot so naslovna fotografija ali božično-novoletni logo.

V december suvereno zakorakajte z dobro pripravljenimi prazničnimi vsebinami. Bodite prisotni, kjer so prisotni vaši kupci in zaključite leto z odlično prodajo! Vse te nasvete pa kadar koli zanesljivo uporabite tudi pri pripravi marketinških strategij ob drugih prazničnih priložnostih.

Če pa želite spletno oglaševanje prepustiti strokovnjakom z leti izkušenj in dokazljivim uspehom, pa svoje podjetje registrirajte na portalu Moja dejavnost ter tako poskrbite, da bo vaše podjetje tako med prazniki kot po njih vidno vsem tistim, ki potrebujejo vaše storitve ali izdelke.