Novo leto je za nami, a prihajajo februarski prazniki, na račun katerih lahko povečate svoj promet!

Novo leto je za nami in že so tu novi prazniki, katere vključite v svojo marketinško strategijo.
Letošnji februar se pripravite na Prešernov dan – slovenski kulturni praznik (8. februar), ki je dela prost ter valentinovo, ki ga praznujemo 14. 2.
Oba dneva vam lahko ob minimalni investiciji v oglaševanje prineseta veliko novih strank, še posebej pa, če se ukvarjate s turistično, gostinsko, cvetličarsko dejavnostjo, če ponujate nastanitve ali prodajate najrazličnejše izdelke in storitve, ki jih je primerno podariti boljši polovici. Teh pa je seveda toliko, kolikor je valentinovih obdarovancev.

Ker bo 8. februar del podaljšanega vikenda, lahko računate na povečano povpraševanje, če ponujate nastanitve in razne turistične storitve, kot so wellness oddihi, izleti in podobno.
Vaše stranke zagotovo že brskajo na spletu za najboljšimi ponudbami, zato izpostavite svojo in se vpišite v poslovni imenik Moja dejavnost.
Na portalu dnevno beležimo rast uporabnikov, največja prednost vpisa pa je, da vas vaši kupci najdejo tudi neposredno med prvimi zadetki v brskalniku. Torej tudi, če ne poznajo vašega imena, pač pa na spletu zgolj iščejo storitev, kot so ugodna prenočišča, dobre turistične agencije, dnevni ali večdnevni izleti in oddihi ...
Ob vpisu vam zagotovimo pripravo vsebine, ki vključuje besedilo in slike vaše dejavnosti, storitve oziroma podjetja ter vpis na Google zemljevid, če podjetja še niste sami dodali. Poleg tega lahko neposredno odgovarjate na povpraševanja, ki jih prejmete na portalu.

Boste 8. februarja prosti tudi v vašem podjetju? Potem se raje pripravite na Valentinovo.
Gre za praznik zaljubljencev, ki ga praznujejo tudi mnogi Slovenci. Običajno ga spremlja nakup cvetja, bonbonier in različnih daril. Vaša naloga je, da poskrbite da kupce pravočasno opozorite, da se praznik približuje in da imate pravo ponudbo za njih.
V svoji poslovalnici izstopite z valentinovo dekoracijo, na spletu pa izpostavite recimo banner, ki napoveduje kakšno posebno akcijo – na primer romantično večerjo v dvoje po posebej ugodni ceni, če imate restavracijo. Nikar ne pozabite tudi na interakcijo s sledilci na družbenih omrežjih!
Če vas na spletu še ni, je zdaj skrajni čas, da vam takoj priskočimo na pomoč na Moja dejavnost in za vas na najbolj priljubljenem portalu za iskanje storitev in dejavnosti poskrbimo, da vas stranke najdejo.