Dodaj svoje podjetje

NOVICE


Zakaj je vpis v poslovni imenik Moja dejavnost dolgoročna naložba

Trije razlogi, zakaj vpis v poslovni imenik Moja dejavnost ni strošek, pač pa stroškovno in časovno najbolj optimalna naložba!

 


Vidnost na spletu povečujte s pomočjo portala Moja dejavnost!

Še tako dobri, inovativni, kvalitetni in edinstveni izdelki in storitve ne pomenijo nič, če nihče ne ve, da obstajajo. Na sodobnem oglaševalskem trgu velja: Če vas ni na internetu, vas ni!

 


Z oglaševanjem na portalu Moja dejavnost dosezite velik in konstanten organski doseg strank

Uspeh spletnega poslovanja oziroma spletne prisotnosti se največkrat meri v številu obiskov vaših spletnih objav. Če želite ta promet povečati imate na voljo dve osnovni možnosti, to sta oglaševanje s plačilom na klik ali optimizacija spletnih vsebin, ki prinaša dolgoročno vidnost in organski doseg strank.

 


Za novodobne kupce ni dovolj dobra reklama od ust do ust, nujno je, da se oglašujete tudi na spletu!

Mnogi podjetniki mislijo, da je za njihov kupce veliko bolj pomembno ustno priporočilo, kot pa prisotnost na spletu, a to ni res. Potrošniki so se z uporabo interneta povsem spremenili in še tako dobra reklama od ust do ust je vedno pospremljena z dodatnim izobraževanjem o izdelku ali storitvi na spletu. Zato je ključno, da pot od ustnega priporočila do končne odločitve o nakupu prilagodite informiranim kupcem.

 


Izboljšajte svoje oglaševanje na spletu

Za vas smo pripravili nekaj nasvetov, kako letošnjo pomlad poskrbeti, da bo cvetel tudi vaš posel.

 


Na področju marketinga se izognite tem napakam

Na začetku poslovanja je glavni cilj podjetja pridobivanje širokega kroga kupcev oziroma strank. To dosežemo s poglobljeno raziskavo trga in premišljenim načrtovanjem, kako nagovoriti kupce in izpolniti njihove potrebe. In čeprav pogosto slišimo, da je vsaka reklama dobra reklama, le malokatera kupcem ostane v spominu kot inovativna in sveža. Da bi dosegli to, ne ponavljajte napak, ki so jih storila že mnoga podjetja.

 


Slika pove več kot tisoč besed

Tokrat smo za vas pripravili nekaj nasvetov o pripravi slikovnih vsebin za vaše spletno oglaševanje na družbenih omrežjih.

 


Najbolj zanimivi oglaševalski trendi v letošnjem letu

Področje marketinga oziroma oglaševanja se nenehno spreminja in tudi letos ne bo nič drugače. Prihajajo novi trendi, strategije in tehnologije, ki bodo preoblikovale komunikacijo med podjetniki in potrošniki ter spreminjale nakupne navade. Edino kar ostaja isto je, da najpomembnejša ostaja kvalitetna vsebina, ki na račun novosti nikakor ne sme trpeti.

 


Za praznike prilagodite spletni marketing in privabite še več strank!

Če duha božično novoletnih praznikov še niste vključili v promocijo svojega podjetja, storitev in izdelkov, je zdaj zadnji čas za to. Z uspešno praznično kampanjo in vidnostjo na pravih spletnih mestih, povečajte svoj dobiček, izboljšate ugled svoje znamke in jo približate obstoječim ter novim kupcem.

 


Kako poskrbeti za pozitiven ugled blagovne znamke na spletu

Upravljanje blagovne znamke se je s prihodom interneta le še bolj zapletlo, a prav vsako podjetje, veliko ali majhno mora poskrbeti za podobo svoje blagovne znamke, njeno ohranitev in tudi zaščito njenega dobrega imena.

 


Če se ukvarjate s spletno prodajo veste, da se kupci različnih generacij včasih razlikujejo kot dan in noč, preverite kako!

Zagotovo veste, da se kupci in njihove navade lahko močno razlikujejo. Seveda je pri vsem skupaj pomembno, da svoje kupce in njihove nakupne navade dobro poznate ter da svojo marketinško strategijo prilagodite njim. Koga in kako jih boste nagovorili prepuščamo vam in vašim marketinškim strokovnjakom, mi pa smo pripravili kratek povzetek nekaterih slovenskih in tujih raziskav, ki vam bodo pobližje predstavile njihovo nakupno vedenje na spletu.

 


Objavite ocene in mnenja svojih kupcev in izboljšajte prodajo!

Mnenje kupcev nikoli ni bilo nepomembno, a tako pomembno kot je za vaše poslovanje pomembno danes, še ni bilo. Se zavedate moči, ki ga imajo potrošniki in kako lahko pozitivno ali negativno mnenje o vašem poslovanju vpliva na vas? User generated content oziroma vsebine, ustvarjene s strani uporabnikov, so med najmočnejšimi marketinškimi orodji ta hip.

 


  • 059/365-660
  • info@mediaorbis.si