Vrtec Zelena jama je vključen v številne projekte, mednje sodi tudi "Prehodi otrok iz vrtca v šolo z vključevanjem elementov FSO". V okviru razvojne naloge sodelujemo z ZRSŠ Ljubljana.
Temeljni cilj formativnega spremljanja otrok je zagotoviti podporo otrokom pri prehodu iz vrtca v šolo. Čeprav se otroci običajno veselijo, da bodo postali prvošolčki, se ob sprejemu v šolo srečajo z nepoznano situacijo, ki od njih zahteva drugačno organizacijo časa, drugačno razporeditev dejavnosti, učni proces ipd.
To lahko otroka povzroči stres, nelagodje oziroma čustveno stisko. Da bi to preprečili, v vrtcu uporabljamo elemente formativnega spremljanja otrok, ki otrokom ob podpori strokovnih delavcev omogočajo, da postopoma razvijajo veščine sobivanja med vrstniki v novih pogojih in se v novem šolskem okolju dobro počutijo.
Za mehke in uspešne prehode iz vrtca v šolo, je potrebno sodelovanje vseh - otrok, staršev, strokovnih delavcev vrtca in šole, drugih strokovnjakov.
Vrtec Zelena jama pri izvajanju podpore pri prehodu otrok iz vrtca v šolo z vključevanjem elementov FSO redno sodeluje z OŠ Vide Pregarc. Izvajajo se različne aktivnosti, in sicer
Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme v vrtcu je namenjeno poglabljanju prakse formativnega spremljanja v vrtcih in je za vzgojitelje tudi strokovno podprto, tako da se lahko dejansko usmerijo v kvalitetno in učinkovito spodbujanje razvoja in učenja vsakega posameznega otroka v vrtcu.
Naš cilj je otrokom olajšati prehod iz vrtca v šolo na način, da bodo občutili varnost za samoizražanje, podporo v odraslih ter nadgrajevali svoje znanje.
ENOTA VRBA
Brodarjev trg 8
ENOTA VEJICA
Preglov trg 10
ENOTA ZELENA JAMA
Zvezna ulica 24
ENOTA ZMAJČEK
Vide Pregarčeve 28
ENOTA ZMAJČICA
Zakotnikova 3
Za dodatne informacije oz. vprašanja, če vas zanima, kje poteka formativno spremljanje otrok v Ljubljani, se kadar koli obrnite na nas preko telefona ali e-pošte.