Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

Email marketing: Kako doseči višjo stopnjo odprtih elektronskih sporočil?

Objavljeno: 11.04.2023

Vse bolj je postalo jasno, da je dobro, da začnemo graditi svojo email listo. A kot menijo strokovnjaki veliko podjetji naredi veliko napako, ko se osredotočijo samo na to, kako obsežna je številka na seznamu, ne pa tudi na to koliko ljudi dejansko prodajno osnovano elektronsko sporočilo tudi odpre.

Postavimo vam preprosto vprašanja: Kaj bi imeli raje 10.000 prejemnikov vašega sporočila in 10% odprtih sporočil ali 5.000 prejemnikov sporočila in med njimi 30% ljudi, ki sporočilo odprejo in posledično tudi kaj kupijo. Čeprav veliko ljudi namesto, da bi se usmerjali v število odprtih sporočil gradi pošastno dolge liste prejemnikov, a se ne posveča temu kako povišati število odprtih sporočil. Namreč več ko je odprtih sporočil, več je klikov na spletno stran in več možnosti za prodajo.

S to informacijo v mislih bomo z vami delili nekaj nasvetov, kako povečati stopnjo odprtih elektronskih sporočil.

1. Zadeva sporočila naj bo dovolj dolga

Podjetje get Response je opravilo analizo več kot 375 milijonov elektronskih sporočil  in ugotovili so, da imajo najvišjo stopnjo odpiranja sporočil tisti emaili, in sicer 12,38 odstotno stopnjo, ki imajo zadevo 61 ali več znakov.  Čeprav včasih obvelja kratko in sladko, pa v tem primeru ni tako.

Bonus nasvet: V isti raziskavi so ugotovili, da imajo sporočila z daljšimi zadevami tudi večje število klikov.  (Sporočila z daljšo zadevo imajo kar 2,08% višje število klikov na link)

Kako dolgo pa je predolgo? Če želite preveriti kaj se najbolje obnese pri vaših prejemnikih, izvedite preprost eksperiment in poskusite poslati nekaj sporočil s približno 61 znaki, nekaj s 100 znaki in nekaj s 130 znaki. Poskušajte nekaj tednov in tako boste najlažje ugotovili, kaj najbolj ustreza posameznikom, ki so na vaši meil listi.

2. Vzbudite radovednost

Pri oblikovanju zadeve je pomembno, da uporabite strategijo odprte zanke. To pomeni, da v zadevi podate ravno dovolj informacij, da vzbudite pozornost občinstva, ki sporočilo odpre in zanko zapre.

A pri ustvarjanju zadeve nikar ne bodite zavajajoči in neupravičeno senzacionalistični. Namreč tudi sama vsebina sporočila mora zadovoljiti radovednost bralcev. Če bo vaša zadeva prejemnike sporočila prepričala, da preberejo vsebino in jih bo ta razočarala bo to vodilo le v veliko ljudi, ki ne bodo več želeli prejemati vaših sporočil.

3. Promocijska elektronska sporočila pošiljajte redno

Večina podjetji ne pošilja elektronskih sporočil z novo ponudbo in akcijami dovolj pogosto. Ljudje se prevečkrat bojimo, da ljudi na naših e-mail listah zasipamo s preveč sporočili, a največkrat zaradi tega strahu naredimo ravno nasprotno in pošiljamo premalo sporočil.

Toda, če pošljete eno sporočilo vsak mesec ali vsake dva meseca, se lahko zgodi, da se vas prejemniki ne bodo zapomnili in zato ne bodo odprli vašega elektronskega sporočila ne glede na to kako zanimivo vsebino jim posredujete.

Če bi radi povišali število odprtih sporočil, jih pošiljajte bolj pogosto. Začnite s tem, da pošljete zanimivo vsebino oziroma promocijsko kodo takoj, ko se posameznik prijavi na prejemanje vaših newsletterjev.

Vir: SearchEngine Journal