Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

Objavite ocene in mnenja svojih kupcev in izboljšajte prodajo!

Pri iskanju izdelkov in storitev se kupci obračajo na druge potrošnike, ki izkušnje z izbrano blagovno znamko že imajo. Odkar se je velik del nakupovanja preselil na spet, pa so se spremenila tudi nakupne navade in potrošniki sami. Postali so dobro informirani in vse bolj zahtevni. Iščejo popolno nakupno izkušnjo in pri tem si pomagajo z mnenji in ocenami vseh tistih, ki so izdelek že kupili. Za mnoge so takšne vsebine bolj zanimive od tistih, ki jih trgovci ustvarjajo sami, saj je verodostojnost večja in pristnejša. 

Nedavna ameriška raziskava Hearing the Voice of the Consumer: UGC and the Commerce Experience je pokazala kako pomembne so ocene, mnenja in objave na družbenih omrežjih pri nakupnem odločanju. Več kot 70 % anketiranih se je zaneslo na mnenja in le nekaj manj na ocene. 

Šele za mnenji in ocenami, ki naj bi na dokončanje nakupa vplivali pri kar 9 od 10 vprašanih, so sledili promocijska e-pošta, družbena omrežja, sporočila na mobilnih napravah ...

Še ena pomembna ugotovitev te raziskave je bila, da potrošniki raje izberejo dražji izdelek ob katerem so objavljena mnenja kakor primerljiv izdelek z nižjo ceno, ki pa teh vsebin nima. 

Marketinška strategija – kupce spodbudite k objavi mnenj

Spletno nakupovanje ima za potrošnika vsaj eno pomanjkljivost, to je da nima fizičnega stika z izdelkom. Če izdelek že poznate, to seveda ni problem, v nasprotnem primeru pa morate preprosto zaupati ponudniku. A zaupanje si je treba pridobiti in skoraj ni lažjega načina od tega, kot vedenje da vam zaupajo drugi.

Če v svoji spletni trgovini še nimate objavljenih mnenj, je čas da kupce po zaključku nakupa spodbudite k oceni izdelka oziroma storitve. 

Številnim je dovolj, da so izdelki ocenjeni z zvezdicami, med tem ko v komentarjih iščejo informacije o kakovosti, točnosti dostave, podpori strankam ... 

Za verodostojno nakupno izkušnjo na spletu objavite mnenja in ocene svojih kupcev

  1. Ne zanemarite pomena mnenj, saj se bo ta v prihodnosti le še povečeval. 
  2. Pomembno je, da se na mnenja odzovete, posebno na negativna. 
  3. Ker potrošniki mnenja iščejo na različnih mestih, razmislite na katerih kanalih in kako najbolje optimizirati prejete komentarje. 
  4. Za ogled ocen in komentarjev se lahko odločijo pred ali med nakupom, zato naj bo v vsakem primeru iskanje teh vsebin vedno hitro, enostavno, vsebine pa pregledne.

Z registracijo na portalu Moja dejavnost svojim strankam omogočite preprosto oddajanje ocen in komentarjev, kar bo izboljšalo zaupanje tako starih kot novih in potencialih strank v vas.